NebimExtra Web Sitesi ve Çağrı Merkezi Üzerinden İsteklerinize Hızlı Çözüm Alın


Lisansladığınız Nebim V3 uygulamalarını kullanırken karşılaşabileceğiniz olası yazılım hatalarını ve rapor ya da yazılım geliştirme isteklerinizi, Nebim'in size atayacağı NebimExtra hesabını kullanarak Internet üzerinden Nebim'e bildirin.

NebimExtra Web sitesinde kayıt altına alacağınız hata ve istek bildirimlerinizi takip ederken:

  • Hata bildirimlerinizde hataların ciddiyet seviyelerini, istek bildirimlerinizde ise isteklerinizin öncelik seviyelerini belirleyerek Nebim destek ekibine; NebimExtra'da belirteceğiniz önem derecelerine göre, öncelikle hangi istekleriniz üzerinde çalışılmasını tercih ettiğiniz ile ilgili yönlendirme yapın.
  • Daha önceden açmış olduğunuz hata ve istek bildirimlerinizi (case'lerinizi) listeleyerek case'lerinizin kimlerin takibinde olduklarını, ciddiyet veya önem derecelerini ve güncel durumları gibi bilgileri sorgulayın, esnek filtreleme ve "full text search" özellikleri sayesinde aradığınız case'leri kolaylıkla bulun.
  • Nebim tarafından size tahsis edilecek “NebimExtra Yöneticisi” kullanıcı hesabı sayesinde, NebimExtra Web sitesinde kendi NebimExtra kullanıcılarınızı açın. Bu sayede, yetkilendireceğiniz kullanıcılarınızın sorularını ve isteklerini kayıt altına alabilmelerini ve kullanıcılarınızın isteklerinin gerçekleşmesi konusundaki güncel durumu devamlı izleyebilmelerini sağlayın.
  • Kullanıcılarınızın isteklerini "izlemeye" alarak, Nebim tarafından gönderilecek otomatik bilgi e-mail'leri ile gelişmelerden haberdar olmalarını sağlayın.
  • Kullanıcılarınızın isteklerini kendi "favorilerine" alarak, öncelikli isteklerini kolaylıkla filtre edebilmelerini mümkün kılın. Kullanıcılarınızın isteklerini daha net bir şekilde anlamak, yorumlamak ve direkt iletişim kurmak için gerektiği takdirde Nebim destek ekibi ile internet üzerinden toplantılar gerçekleştirin. Ekran görüntülerinizi, iş süreçlerinizi, sistem konfigürasyonlarınızı Web üzerinden paylaşarak Nebim destek ekipleri ile verimli bir diyalog kurun. Gerekirse Nebim destek ekibinin sisteminize izniniz dahilinde uzaktan bağlanmasını sağlayarak, çözüm geliştirme sürecini hızlandırın.
  • Nebim'in geliştirdiği çözümleri devreye aldıktan sonra, isteğinizin yerine getirilmesi ile ilgili memnuniyetinizi puanlayın. Bu sayede, Nebim olarak daha sonra değerlendireceğimiz bu puanlama ile hizmet kalitemizi en üst seviyeye çıkarmamıza yardımcı olun.

Yorumlar (0)

Yorum yaz